Tuesday, November 11, 2008

hari-hari yang pantas

juamaat,7 nov 2008~

bgn je pagi aku trus capai nota atas meja. nota spain laa pe lg. mengikut perkiraan aku tgal 7 jam je kot. sbb aku bgn pon da kul 9..tdo pas subuh beb. sempat gak ar ilang ngantuk wpun tdo 3 jam je..sume gara2 menghafal bhase sepanyol...tgh sedap2 bce nota. da kul 12..aikk!!..kejap je..rupenye aku trtido blik td..lalalalala...trus je aku g mandi..siap2 nk g masjid..blik dr masjid capai nota lg..pastu siap2 nk gi exam..mule2 seronok gak jwb soklan tuh..tp smpi da soklan yg las2..aku xtau ape soklan tu mengarut.ape lg hentam je la.aku dah berjaye merojakkan bhase sepanyol..bangga beb~....pas aku siap pe lg time tuk jd pemerhati la..ade gak aku nmpak bdk cm meniru..aku rase ar..tp x baik tuduh2..tah2 dorg tgah tukar2 no fon..lalalala.....x lame pastu aku chow..wpun aku agak kecewa tp aku mampu gak ar mengukir senyuman joker....memg hari yang pantas...

No comments: