Friday, March 28, 2008

kaburnye dunia...

assalammualaikum dan selamat sejahtera.......

ketika aku nulis blog nie. aku xpki spec sbb tu tajuk post nie kaburnye dunia...oleh itu ia tiada kaitan ngn kabus atau asap tebal yg melitupi bumi nie....berbalik ke motif asal..sbnarnye agk payah untuk aku nulis post ni sbb xpki spec. spec aku sbnanye da patah di tgn aku..hahaha..mule2 die bngkok jek sbb kne bola mse maen futsal mlm kemarin.ni bkn yg pertama kali.tp dah berkali2. so,esk paginye aku try ar tegak kn blik.tibe2 patah ngn tak sngajenye..pas tuh aku g clas math ngn xpki spec.memg xpaham la ape yg ckgu ajar.ape yg die tulis kt whiteboard aku nmpk putih je la.da la jd mngse kne bahan ngn mmbe2.de yg pngel aku si bute.terutamanye si abu.pdhal die yg nyaris2 msk longkang.aku yg rabun tahap kritikal ni pon xpnah cmtuh..sabor je la...ni sumer dugan tuk aku gnggam segulung ijazah(cm xde kaitan je)...ok ar..aku da abis merapu..chow!!..wassalam...

No comments: